love of heart

cinta...... ketika ia di sisi... kita tdk pernah menghargainya..... tp tatkala kita kehilangannya mngapa kita menangisinya...??? hargailah ia selagi ianya masih di sisi kita...... kehilangannya sukar utk ditukar ganti.... malah yg menggantinya belum tentu sama dgn yg hlg..... percayalah...........

Tuesday 12 July 2011

wahai muammar gaddafi... aku sayang ko ngn awop2 pemikir len.. hafiz...syafiq...izzat...abg mat...


muammar qaddafi ( 0145364156 )
05:28pm , 15.04.2011
NABI MUHAMMAD S.A.W bersabda : “barangsiapa yang bercita-cita mati syahidkerana ALLAH, nescaya akan diletakkan oleh ALLAH kedudukannya ditempat para syuhada sekalipun ia mati di tempat tidurnya...”
-hadis riwayat muslim, abu daud, tarmizi, ibnu majjah...

08:33pm , 09.04.2011
Sahabat... kita berjumpa kerana takdir... kita berkawan kerana kasih... kita bersama kerana hati... kita berpisah kerana cita-cita... kita kekal kerana kuatnya ukhuwah... kita bergaduh kerana harga satu ikatan... TAPI... yang paling penting semuanya kerana ALLAH... bukan mudah untuk kita berkawan... bukan mudah untuk kekalkan... bukan mudah untuk teruskan... bukan mudah hingga sekarang... semoga ALLAH kekalkan persahabatn...


22.04.2011 , 10:22pm
Kawan... bukan satu tapi berjuta... bukan untuk diguna tapi untuk dijaga... bukan untuk dimusuhi tapi untuk disayangi... bukan untuk sementara tapi untuk selamanya... bukan uuntuk dilupakan tapi untuk diingati... bukan untuk ditinggalkan tapi untuk dirindui... bukan hanya disini tapi dimana-mana... bukan setakat ini tapi hingga hujung nyawa...

12.06.2011 , 03:09pm
Aku menyayangi sahabatku dengan segenap jiwaku... Sahabat yang baik adalah sahabat yang seiring denganku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup ataupun setelah aku mati... Kuhulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa  senang... semakin ramai sahabat, semakin aku percaya diri... Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur baiknya dalam suka dan duka... jika aku dapat aku akan setia padanya...

No comments:

Post a Comment