love of heart

cinta...... ketika ia di sisi... kita tdk pernah menghargainya..... tp tatkala kita kehilangannya mngapa kita menangisinya...??? hargailah ia selagi ianya masih di sisi kita...... kehilangannya sukar utk ditukar ganti.... malah yg menggantinya belum tentu sama dgn yg hlg..... percayalah...........

Tuesday 29 March 2011

jasa motor


masihkah kau ingat...
motor yang teramat banyak jasa...
bkn kt tuan dye.. p bjasa kat aku...
wlaupon bkn moto aku.., aku syg ngt moto 2...
tuan motor name : MOHAMMAD FAHMI BIN YAACOB...

nie gmbar moto 2...



Motor yg nombor plat nyer dirahsiakan...
Moto nie la bt aku tringat... antar aku p blik sklah tgh ujan lbt smpai aku dmam sminggu...
Hahaha.... kenangan moto “ DV “ ...
Dan moto nie jd moto tsayang...
Moto yang angkut tuan dye p tgk aku mse aku sakit... aku dmam xhilang2 smpai skrg...
Org kte aku nie gila dmam xhilang2.. hahhaa...
( ade aku kesah...? ) wlaupun da 2thun dmam 2... gila ke...?
Moto yg slalu dibonceng p psing2 bndar...
P reunion IBNU ABBAS dlu...
Msih sgar lam ingatan...
Moto yg bt aku ngn member aku nie naik heran... ( moto naik tuan )
Hahaha... plik tapi bnar... moto ngajuk xmo hdup tgh jln...
Heret moto 2... alamak...p xpe la... da ari2 kite naik dye,...skali skala dye nk naik tuanny lak...
Hehehe... smpai skrg pon, law aku nk p mne2, aku akn pstikan gne motor 2...
( wlaupon ad motor yang canggih da bli bru )
Bgurau snda bsama motor nie...
Best sgt...!!!!

TERIMA KASIH MOTOR...

No comments:

Post a Comment