love of heart

cinta...... ketika ia di sisi... kita tdk pernah menghargainya..... tp tatkala kita kehilangannya mngapa kita menangisinya...??? hargailah ia selagi ianya masih di sisi kita...... kehilangannya sukar utk ditukar ganti.... malah yg menggantinya belum tentu sama dgn yg hlg..... percayalah...........

Wednesday 23 March 2011

MODEL KEPIMPINAN


































Salam..
melalui sahabat....
me ra nam, Mohd Nazirul Ibrahim. (Naib Presiden Pemikir, Research&Deveploment)

~MUKADIMAH~
kita melihat permasalahan dalam sosial Malaysia yang sudah tenat lamanya, kes2 jenayah yang berlaku kian meningkat. sama ada bunuh,rompak,dadah,pelacur,dll bagai tiada kesudahan. di mana puncanya? maybe di sekolah kot...hihihi

jika abu jahal masih hidup mesti dia kata " jahil lagi orang zaman ni, kawe dulu taman bayi jo, lening rogol anak diri pastu bunuh,bakor! org lening triple jahilillah..kelas3!!" 

wahai pemimpin yang berwibawa, jangan hilangkan kewibawaan kamu di Universiti atau di Alam Pekerjaan..turun ke padang, open your eye to see, mind to think, heart to HELP.. hihihi..bukan leka dengan keseronokan..

Pertubuhan ini sedar hakikat itu, kami membuka peluang kepada sahabat semua untuk bersama-sama berjuang dalam alam sosial ini. bagaimana caranya?

kami menyediakan perkhidmatan untuk masyarakat terutama di sekolah. Di sekolah adalah tempat menimba ilmu, tapi sekolah juga tempat membimbing masyarakat ke jalan yang bertamadun. Ayuh kembalikan kegemilangan Islam yang sudah lena tidur bersama umatnya..

Kami menyediakan Perkhidmatan :
1. Modul Kepimpinan, 
2. Modul Akademik, 
3. Modul Kerohanian, 
4. Modul Organisasi,
5. Modul Motivasi

-apa yang menarik adalah ia dikendalikan oleh ahli2 Pemikir sendiri yang terdiri daripada bekas2 pemimpin pelajar sekolah di Terengganu.
-mereka berkebolehan dan berbakat untuk mengendalikan pelbagai program serta berpengalaman dan terlatih.
-kos pengendali program yang murah berbanding profesional.
-modul2 yang fresh lagi berkesan daripada biasa. 
-banyak sekolah di Terengganu ini, mengunakan khidmat kami dan mereka amat berpuas hati.

hubungi kembali sekolah kalian dan tibalah saat anda untuk kembali berbakti dan beramal kepada diri sendiri, sekolah, masyarakat dan agama.

siapa yang berminat : emelkan saya dialamat   





rayzamians@gmail.com
saiful nizam ( timbalan PIC KUALA TERENGGANU )
salam perubahan...   Gerak Fikri 2011.

1 comment: